woensdag 12 september 2012

funny iPhone cases !

Zoek je leuke hoesjes voor je iPhone? kijk deze dan eens! Zelf heb ik een iPod, ik ben hard aan het sparen voor een iPhone (ik heb al 10 euro xD) Ik zelf vind grappige mobiele hoesjes het leukst, zo heb ik deze grappige hoesjes op Zazzle gevonden. Het roze telefooncel hoesje is mijn foavoriet!  Wat vinden julie van de hoesjes?


Snor hoesje
Grappige Snor op de Leuke Roze Achtergrond van de  Iphone 4 Case-mate Hoesje

Bier hoesje
Funny Beer Phone iPhone Case speckcase

Chocoladereep hoesje

De bariphone 4 van de melkchocola geval iphone 4 case-mate hoesje

Keep calm hoesje
De roze Snor van het Stuur houdt Kalme iPhone 4 Ge Iphone 4 Case

Roze telefooncel hoesje
De Roze Britse telefooncel van Girly Beschermhoezen Voor Iphone4 door girly_cases
 
 
 










Cute hoesje
Girly houdt kalme… Vintage roze bloemenrozen Iphone 4 Case-mate Hoesje

Vlag hoesje
Van de de vlagmode van Union Jack de druk van de h Case-mate Iphone 4 Hoesje

Buy it? ---> www.zazzle.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten